Wtorek, 23.04.2024, Imieniny: Jerzy, Wojciech
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii POLECANE

Reklama i promocja za pomocą gadżetów reklamowych – co się sprawdzi w 2022 roku?

11.05.2022, 09:30:00 Rozmiar tekstu: A A A
Reklama i promocja za pomocą gadżetów reklamowych – co się sprawdzi w 2022 roku?

Nie da się ukryć, że obecnie przedsiębiorcy mają niemal nieskończone możliwości reklamowania swoich produktów i usług różnymi kanałami. Bardzo ważne jest stworzenie skutecznej kampanii marketingowej w sieci – między innymi za pośrednictwem social mediów. Niemniej świetnym nośnikiem reklamy wciąż pozostają gadżety firmowe z logo firmy. Rynek gadżetów reklamowych ewoluuje, a trendy znacząco się zmieniły na przestrzeni lat. Jedno jest pewne – warto za nimi podążać, by prowadzone działania marketingowe przynosiły wymierne efekty.


Gadżety firmowe – nowe oblicze tradycyjnego nośnika reklamy


Gadżety firmowe bez wątpienia weszły już do kanonu skutecznych narzędzi marketingowych. Nasuwa się jednak pytanie: czy nadal sprawdzają się długopisy lub breloki reklamowe?


Oczywiście, że tak. Należy jednak rozróżnić gadżety jako nośnik reklamy od upominków, wręczanych kontrahentom. Te pierwsze promują firmę i budują wizerunek spójnej marki w świadomości konsumentów. Podarki dla kontrahentów wpływają zaś pozytywnie na budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Jedne i drugie mają olbrzymie znaczenie.


Akcesoria reklamowe to naprawdę szeroki segment rynku. Warto więc maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie dają. Zamiast klasycznych produktów, można sięgnąć po oryginalne gadżety reklamowe.


W sklepie promoshop znajdziesz takie gadżety, jak:

 

 

  • długopisy
  • worki z nadrukiem
  • karteczki do markowania
  • butelki z filtrem
  • torby reklamowe
  • otwieracze do butelek
  • taśmy miernicze
  • notesy
  • kubki reklamowe
  • słomki wielorazowe
  • czapki
  • koszulki itd.


Nie sposób wymienić wszystkich dostępnych produktów. Pokazuje to jednak, jak wiele możliwości mamy jako reklamodawcy.

 

Gadżety reklamowe – na co warto postawić w 2022 roku?


Na przestrzeni lat rynek gadżetów reklamowych niezwykle się rozwinął. Produkty reklamowe, gadżety biurowe, drobne akcesoria – tego rodzaju tanie gadżety reklamowe traktowane są obecnie jako uzupełnienie kampanii marketingowej.


Od dłuższego czasu zauważalny jest trend, w myśl którego dużą wagę przywiązuje się do jakości, estetyki, ale i funkcjonalności podarunków reklamowych. Siłą rzeczy są to gadżety z nieco wyższej półki cenowej.


Klienci doceniają obecnie praktyczne gadżety, które nie będą zalegać na dnie szuflady. Na kontrahentach i potencjalnych partnerach biznesowych duże wrażenie robią odpowiednio przygotowane prezenty. Uznaniem cieszą się również ekologiczne gadżety reklamowe. Ten trend nie dziwi, biorąc pod uwagę rosnącą świadomość społeczną w kwestii ochrony środowiska naturalnego. Co ciekawe – jako artykuły reklamowe sprawdzają się również dobrej jakości słodycze.


Gadżety promocyjne dla klientów – jakie pełnią dziś funkcje?


Produkty promocyjne – jak sama nazwa wskazuje – mają za zadanie promować firmę i jej produkty czy też usługi. Niemniej odgrywają również inną bardzo ważną rolę, a mianowicie budują wizerunek firmy i długotrwałe relacje z klientami. Drobne gadżety to nie jedyna możliwość. Obecnie wiele firm stawia raczej na prezenty i upominki firmowe. Są to: zegarki, słuchawki, powerbanki, głośniki.


Świetnym pomysłem jest skomponowanie zestawu prezentowego. Mogą to być gadżety ekologiczne – estetycznie zapakowane bambusowe słomki do napojów, bawełniane torby wielokrotnego użytku, bambusowe kubki podróżne czy lunchboxy. Klienci cenią również kosze prezentowe, zawierające dobre słodycze, kawę czy herbatę.


Klient nie tylko poczuje się ważny i zauważony przez firmę, ale takie podejście wzbudzi w nim poczucie lojalności. Oddany konsument chętnie wraca do firmy, ale też przyciąga innych potencjalnych klientów. Nic nie działa bowiem skuteczniej niż polecenie zadowolonego klienta.


Ważne, by podarki i akcesoria opatrzone były logo firmy. Budzi to pozytywne skojarzenia i jest elementem budowania wizerunku marki.


Upominki reklamowe a relacje z kontrahentami


Relacje z klientami są bardzo istotne. Równie ważne jest jednak nawiązanie długotrwałej i efektywnej współpracy biznesowej z kontrahentami. Można w ten sposób uczcić na przykład rocznicę rozpoczęcia współpracy czy potraktować upominek jako wyraz podziwu przy okazji jakichś sukcesów partnera biznesowego. Świetnie sprawdzają się kompozycje prezentowe (na przykład kosze ze słodyczami czy skrzyneczki na wino) z okazji Świąt Bożego Narodzenia czy Nowego Roku. To swego rodzaju podziękowanie za owocną współpracę.

 


Trzeba pamiętać, by upominek był z nieco wyższej półki. Kontrahenci doceniają oryginalne produkty i ekskluzywne prezenty.Nie można przy tym zapomnieć o indywidualnym podejściu do szczególnie wyróżniających się pracowników. Praktyczne i eleganckie prezenty to forma uznania, jak również świetna motywacja do dalszej pracy. Takim podarunkiem może być elegancki długopis w etui, słuchawki, powerbank z nadrukiem, torba czy notes. Do takiego prezentu warto dołączyć dobre wino lub kosz słodyczy.


Podsumowując; rynek gadżetów rozwija się w kierunku praktycznych i eleganckich prezentów o wysokiej jakości. Warto poświęcić chwilę na dobór gadżetów i prezentów, które znajdą się następnie w domach, biurach, firmach i przestrzeni publicznej. Taka strategia marketingowa, prowadzona poniekąd mimochodem, potrafi wykreować wizerunek firmy w świadomości konsumentów. Ważnym elementem są także długotrwałe relacje – tak z klientami, jak i z kontrahentami.
 


.......................... Materiał promocyjny ..........................

Oceń tekst:

Ocen: 0

%0 %0


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.095437049865723